寫作之因


Friday, May 24, 2013

20130524 基督徒應否有保險?

曾經我都想過有保險會不會違反依靠上帝的原則,我的說話可能不夠中肯,不如聽聽下面中信月刊的解答,取至二零一三年5月號.總第613期.第52卷.第5期。

Wednesday, May 22, 2013

好坦白的兩件事


唔係我客都不緊要。

保險這回事,除非你家底極充裕或者不志在錢財,否則有需要去做,而且要早買, 唔係好鬼貴,你一定後悔點解唔細過就開始做。一個人如果正正常常無供樓需要,五十至一百萬既傳統的紅利儲畜保險就可以,rider附加條約一定要加足。起碼自己不幸過左都有朋友家人幫你安排身後事不用累人。所以,記住保險只係保障,唔好貪平,等期滿後放到退休等自己可以用。

基金這回事,可跌可升,只要你認為那個人好有實力,加上不介意把錢安排比人打點,對投資本身無太大興趣,你就找人去開101基金計劃啦,始終事情是有收費(自己計過一年會有2%左右比左公司),我只可以同你講勝算大同保證有專人去做Service,你可以減少買好似玩股票的波動。你要將個波交比人,你都要搵個識踢波而唔係只係識講波既。

無論與否,我相信自己做緊既工作是令到別人生活更好,儲蓄是一個習慣,問題是你用緊什麼工具。