寫作之因


Tuesday, March 26, 2013

20130326 技術分析(TA)有用嗎 (二之二 )

首先在你開始閲讀這個題目,你必須搞清ma,macd跟RSI是一些技術。
這些技術指標係使用時間作為考慮既因素,但這些方法其實是不合理的,因為過去的事經已早就發生,用時間作為假設只是根據一些過去歷史,如果單純以過去的事情去斷定未來的事件,可能性又有多大?然而巿場既老千就是一直用重複性的羅輯去遊說其他人去跟隨他的想法。其他人需要被迫去使用技術指標作為共同語言。當他們令你覺得你自己什麼不懂,你就係不專業、門外漢。如果你不明白就不能投資。然而,當你學到了,你依然會賠錢,更會導致損手離場。所以好多有錢既人最後既結果就是重複多次技術性操作引致傾家當產。

這個是Fibonacci ratio

我唔想講太多係依度,因為有些人就係TA友,甚至會去開班授徒去塗毒新手世人。所以我𣎴想折人招牌,但隨著我幾年來密集式研究,同認識既朋友分析,Fibonacci ratio 是較為可靠,佢是一個概括性自然現象理論,佢話到比你知一個普遍行為,但當然你依然可以找到佢既盲點,因為佢唔可以反映個價錢會跌穿定作出反彈去阻力位。但好多時,尷尬位同疑惑位就係依度,當你面對錯誤同正確既信號,你會唔知道點做。但點都好,有好過無。事實上技術分析師其實好硬頸,因為佢地係我地既點心。  我不太似其他同行,不太看基本因素(FA),但我有方法知道大市向那裡走,我關心自己戶口有幾多錢,無需要去爭論TA跟FA有什麼好,人人既道路都唔同。

你應該感到幸運,因為你知道一個另類的財策係點諗野,我只會做勝算高既投資,我依然要去請教關鍵人士去知道市場方向。但世上總有人出於好意教人,但其實佢唔知道做緊咩,除非幸運保守,佢地既客人好多時都會輸錢。